Vilsen

eller egentligen är jag väl inte vilsen!
Jag vet bara inte vad jag gör.
Jo jag har gått en utbildningsvecka på Stena Line.
Har fått bada i havet och läckt lite bränder ute på Öckerö i helgen och några dagar med bara en massa information och föreläsningar.
Och jag känner mig faktiskt sjukt taggad.
Jag tror verkligen att detta är väldigt bra för mig.
Känns att jag kan försöka koppla bort det jobbiga nu, fast jag drömmer fortfarande på nätterna.
tyvärr.
Inatt var det så fint, han var hos mig.
Jag hatar att vakna.

Hela den här dejtinggrejen var nog egentligen väldigt dumt.
Jag är inte redo, varesig jag ville eller inte.
Eller så träffade jag bara fel person.
Jag vet inte vad jag ska göra riktigt.
Allt kan bli så komplicerat.

Om två månader ungefär har jag ingen bostad, antagligen.
Jag söker och söker, idag har jag sökt 15 lägenheter på boplats.
Jag vill inte behöva flytta hem till mina föräldrar.
LÅt mig få behålla min lya, eller få en ny!
Snälla högre makter, hjälp mig.

Denna veckan är fantastisk iallafall, jag njuter.
En dag på Stena, 7 timmar utspritt på två dagar på fröken, resten ledigt, vänner och ett fantastiskt lugn har lagt sig hos mig, och jag gillare!

Jag är hungrig, tog en kiwi, men det hjälpte intte, så nu går jag och lägger mig istället.
Kl 11 imorgon bitti ska jag träffa Parkas för en frukost/brunch på stan!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0