kontaktannons

jag söker dig
snäll och omtänksam man mellan 22 och 25 år.
Gärna mellan 170 och 180 cm lång.
Du ska ha ett stort hjärta, ha mycket humor och vara romantisk.
Du får gärna vara brunögd och mörkhårig, men det är inget krav.
Du får inte tycka om hiphop, R&B eller metal.
Du ska tycka om att hitta på roliga saker, vilja umgås med mina vänner och även uppskatta en mysig hemmakväll med en film och god mat(Som du gärna ska kunna laga)
Du får gärna ha ett konstnärligt/estetisk intresse, som musik, teater, film eller konst.
du får väldigt gärna vara glutenintolerant!
Du ska tycka om mig som jag är i alla lägen och inte klaga på mina kläder eller skämmas över mig i offentliga sammanhang. (Så vill jag inte ha det igen)

Är det du? eller känner du någon som passar in?
Hör av dig!

Fast ska jag vara ärlig tror jag inte att han finns.
Inte här iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0