Så tog äntligen livet fart.

Mitt liv låg på is.
På tok för länge.
Men nu känner jag att jag kanske ska börja skriva igen, för nu känns det som att jag har mer positiv energi att dela med mig av.
Och det känns fantastiskt, att jag har börjat leva igen.
jag skrattar igen.
Lyssnar på musik igen.
Trivs.
Får lyckorus ibland.

Det är såhär det känns.
Att gå vidare.
Klart jag tänker på det jobbiga ibland, och klart jag då blir lite sorgsen.
Men nu vet jag att det var meningen.
Det här är meningen.
Känslan att vara fri. Glad och lycklig.

Flyttade till ny lägenhet för en månad sedan.
Första hand.
Min egen och jag ska göra så fint.
Ingen ska bestämma åt mig.

Har börjat heltid på mitt nya jobb.

Träffat nya vänner, träffar gamla vänner och alla får mig att njuta av livet.

Kanske finns det någon som får mitt hjärta att slå en aning fortare.



Kommentarer
Postat av: Helga

Det märks faktiskt att du vart mycket gladare på sista tiden och jag är så glad för din skull! <3

2010-07-19 @ 16:10:07
Postat av: Mia

Hej!! Hitta din blogg när ja sökte på Stenaline:))

Jobbar du på båtarna? Ngr.a tips att ge en tjej som mej som skulle vilja få in en fot:)! Kul oxå att du lagt ut Gluten-recept!:) Vet hur svårt det är att hitta sådana annars;)

Hare gott!

Mia

2010-09-14 @ 12:04:24
URL: http://fortrollandevarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0