Min älskling har ett hjärta av snö

Ledig.
Sommar.
Lasse var fantastisk förra lediga veckan.
Vill citera några låtar som stämmer bra in på vad jag känner och tänker.

"Hennes (Hans) gröna ögon gör mig matt, Hon (Han) säger "Ta aldrig nånting för givet!"
Hon (Han) talar om vart vi ska just inatt, men jag antar att hon (han) menar hela livet...

Jag ville falla fritt!
- Lars winnerbäck

Det blir väl aldrig som man tänkt sig antar jag, men jag måste vara stark.
Det här är för värdefullt för att kasta bort, men jag vet att jag borde.

"It start with my toes, makes me crinkle my nose, wherever you goes I always know
You makes me smile, please stay for a while now, Just take your time, wherever you go."
- Colbie caillat

Kick off i sommarsolen! Med två som står mig nära från Stena saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0