Ett litet projekt

Nu har jag absolut ingenting att förlora.
Niclas kommer aldrig tillbaka och han kommer inte att ringa mig.
Jag har väntat för länge, och inte tillåtit mig själv att leva,
Mitt liv har legat på is det senaste halvåret.
jag kommer inte att kunna må sämre nu, jag har nått botten
(om inte det händer nåt hemskt med någon jag älskar, men det får det bara inte)
Så nu ska jag gå fullt ut i mitt lilla projekt
VÅGA DEJTA
VÅGA LEVA
VÅGA OCH VINN
det kan ju faktiskt inte bli värre.

jag har inte sett mpnga intressanta det senaste ärligt talat, varje utgång har slutat med att jag inte sett en enda som faller mig i smaken.
Men idag är det måndag, och mitt mål är att träffa  hela TVÅ hetingar.
Den ena blir på torsdag då finaste Mandy har fixat mig en blinddate med en jag bara träffat två ggr, utan att prata med.
Den andra..är fortfarande ett litet projekt!
Och jag hade tänkt att fixa det på egen hand.

Önska mig lycka till, jag vill inte vara ledsen och ensam mer!
jag vill bli kär.

Kommentarer
Postat av: Helga

Lycka till! Det kommer gå bra :) Och går det inte bra, så har du iaf haft kul vägen dit! Jag är glad att du börjar leva, om man nu ska kalla det det :P Haha!

Jag vill också orka starta projekt!

2010-02-23 @ 16:58:45
URL: http://helgasliv.blogg.se/
Postat av: evelina

sötaste emma.

2010-02-23 @ 23:08:59
Postat av: Stina

Lycka till idag Emma! Tycker du gör HELT RÄTT!! Ingen människa är värd att offra livet för.

Massa kramar!!

2010-02-25 @ 14:15:35
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0