vecka 13

Jag är bitter.
Så är det.

Allt på jobbet blir bara värre och värre hela tiden.
Jag orkar inte ens gå in på det jag är bara besviken och trött på allt.

var ute i helgen och det blev kanske inte som jag tänkt mig, men dt var trevligt ändå och jag träffade en gammal klasskompis och det var kul.

Han har inte haft influensan utan bara vart förkyld, och det gör mig ännu mer ledsen, faktiskt.
Jag har verkligen svårt att hantera det här, att han inte vill ha kontakt med mig.
För jag vill ju så gärna.
Och fy, ja, det gör ont. konstant. ont.


på fredag ska jag ha lite fest och jag hoppas att det kommer att bli kul.
Och att jag inte är för trött efter en lång jobbvecka,  vi får se.

Idag har jag städat köket och bett mor och far att handla lite till mig, pga mitt stressiga schema denna vecka.
jag har faktiskt lagat mat också, efter jobbet, så jag är väldigt stolt över mig själv.
Pasta med svamp/skinksås. mums

I helgen var jag också hos Helgus i borås.
det var också väldigt trevligt, men blev inte heller som vi trodde, på kvällen och så.


ja, nä, NU SKA JAG SLUTA jag är trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0