ny styrka my ass

hennes ord skär fortfarande i hjärtat på mig,
jag vill inte gå ut.
jag vill bara vira in mig i ett täcke och sitta så, minst hela dagen.

skulle gått å ätit frukost med fröknarna imorse,
kl.10.
jag orkade inte, fast jag hade sett fram emot det.
trött och jävlig, och nonchalant och inte direkt på topp tydligen.

Jag som tyckte att jag har gett mitt ALLT det senaste
"du är så mycket bättre än såhär!"

"det är bättre att du kommer till mig innan du börjar jobba och säger att du har en skitdag så kan jag ha överseende med dina misstag, du kanske ska ta ledigt några dagar"

Ursäkta?
Det känns som ett slag i ansiktet.
enda anledningen att jag kanske har haft en och annan dålig dag der senaste har varit brist av något slag, plus att jag verkligen har ansträngt mig för att hon ska säga "vilken bra stängning d gjorde igår, eller vad fint du hade gjort eller bara bra jobbat!
och så blir man inkallad på kntoret och får höra det här?

Nu vet jag hur det känns att vara riktigt jävla knäckt.

tack och hej

Kommentarer
Postat av: Stina

Men gumman. Jag vet at det inte är lätt men försök att skita i henne. Usch. Skickar tusen kramar!

2009-05-07 @ 20:06:06
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/
Postat av: Anonym

du är duktig. Linnea gillade vår stängning! stå på dig, du ÄR bäst.

2009-05-08 @ 21:25:26
Postat av: Li

min lilla underbara vän. är det något du INTE är så är det nonchalant. du är en av dem varmaste och mest äkta jag vet. jag tycker du är så så så duktig emma. jag tror bara att hon försöker sätta oss på plats nu och visa att hon är chef. vi älskar dig våran lilla fina emma!

2009-05-10 @ 00:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0