Morgontrött

Jag hatar mig själv för att jag är så morgontrött, jag vaknade ändå hela tiden från typ halv tio, men jag tänkte äh jag kan sova en liiiten stund till, så blev klockan 12.10.
Men jag har iallafall juice hemma till frukosten=)
men bara äckligt bröd.
JAg skulle iväg till bageriet egentligen idag för att köpa tekakor, men nu vet jag inte om jag kommer att hinna.
Jag måste packa innan jag ska till jobbet.


Jag mår iallafall bättre nu, igår öppnade jag på jobbet för omväxlings skull, och dagen innan det tog jag ledigt för att jag egentligen skulle stängt, men orkar inte stänga och öppna dagen efter.

Var på Ikea igår igen fö att köpa både hyllor jag visade här häromdagen.
Japp, så betalade jag i kassan och skulle bort till varuutlämningen för att hämta klockhyllan.
Nä då var alla ex som hade söndriga.
Känns som jag alltid har sån himla otur med vissa saker.
Så nu måste jag till Ikea en gång till, fast till bäckebol.
Jag fick ett tillgodokvitto med mig.

Vi åkte iallafall till lägenheten med LACKhyllan och satte ihop den som tvbänk
Den blev väldigt låg, men om man sätter på hjul tror jag att det blir fint ändå=)

Bilder kommer senare när allt ser mer färdigt ut.
ska flytta över ALLT på söndag.
scary.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0