Läkarbesök

Var hos läkaren ny
eller vårdcentralen i mölndal för att koll upp varför jag har så konstigt ont i huvudet,
 sådär så det plötsligt ilar till i hela huvet från bakhuvudet eller från tinningarna
 och sedan försvinner lika snabbt som det kom.
det kändes lite löjligt att komma idag,
eftersom jag inte ahft ont sedan jag bokade "akuttiden" för mer än en vecka sedan.
Och han frågade massa konstiga frågor
om jag tappat vikt om jag mår illa och massa sånt,
och det stämmer ju.
Men efter en snabb koll så kunde han iallafall avgöra att jag inte har någon blödning i hjärnan eller någon hjärntumör,
och att det antagligen beror på stress och spänning i nacken.
Han skrev ut panodil:p what?
som jag inte behöver gå på om det blir bättre.
Mina problem med armarna i kontakt med vatten kunde han inte svara på,
så jag måste söka upp en hudläkare,.
tröttasamt, jag har inget förtroende för läkare.
verkligen inte.



Har betalat räkningar nu.skönt, nu är det bara busskort som är en stor utgift denna månaden som kommer, (tror jag)


Igår stängde jag på jobbet, Hektisk kväll var det, och när jag sedan gick ut vid 23 för att bli upplockad av nico vr det fullt av liv på stan.
Studenter som skrek och visslade i sina visselpipor, och jag kunde inte annat än att le där jag stod trots att det regnade.
Kan inte jag få ta studenten igen? snälla?


måste köpa en studentpresent till Niclas kusin som tar imorgon.
sedan har jag en ledig helg att se fram emot=)
Jag är värd den  nu känner jag!

Kommentarer
Postat av: Li

lilla gullnos. vilken knasig läkare, panodil gör ju ingenting.du måste ju få hjälpa med viktnedgånge ju! jag vill inte att du ska försvinna.





du är en guldstjärna <3

2009-05-30 @ 00:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0