Kanske är jag klantigast ever.

Jag spillde precis ut ett glas apelsinjuice över mitt tangentbord.
SCORE!

Ja, jag är ju mitt i flytten nu, kartonger överallt och ikväll ska jag flytta över datorn dit så det finns en chans att mitt internet inte kommer att fungera på ett tag.
TUSAN.

Jag har ätit så mycket mackor på jobbet det senaste!
Jo en av cheferna Vi kallar honom K, kom in förra veckan ocg frågade om jag ville ha en present och det ville jag.
Jag fick en stor påse med Massor av glutenfria bröd av olika slag som jag skulle få provsmaka=)
det kallar jag lyx, sedan får jag vara med att bestämma vilken sort vi ska börja sälja på Fröken Olsson, så håll ut alla som frågat efter glutenfritt bröd, det är påväg!
Och det som är det bästa av allt, Våran kladdkaka är också glutenfri,  och har varit hela tiden utan att vi har fått veta något!
(ja just det kanske inte är så bra) Men nu vet vi ju iallafall och det är verkligen kanoners.

haha jag sökte just efter bilder på google på fröken olsson för att hitta nån bild på kladdkakan så hittade jag denna
http://lh3.ggpht.com/_SOQc--4ESp0/SZTLh1nDToI/AAAAAAAAAIM/vYbdeFn1jG4/IMG_0863.jpg
bild på kladdisen fanns dock inte, ara dom gamla som inte var glutenfria!





Kommentarer
Postat av: Helga

Gud vad gott med massa olika bröd! :D

Jo, jag tänkte att eftersom du jobbar ganska mycket och jag alltid råkar ringa dig när du jobbar, och jag är ju typ ledig hela tiden, så kan du få ringa mig nångång snart :P Det var ju faktiskt väldigt länge sen vi tjöta nu. Jag vill höra allt om flytten och allt annat :)

2009-05-19 @ 22:11:14
URL: http://helgasliv.blogg.se/
Postat av: Helga

Gud vad gott med massa olika bröd! :D

Jo, jag tänkte att eftersom du jobbar ganska mycket och jag alltid råkar ringa dig när du jobbar, och jag är ju typ ledig hela tiden, så kan du få ringa mig nångång snart :P Det var ju faktiskt väldigt länge sen vi tjöta nu. Jag vill höra allt om flytten och allt annat :)

2009-05-19 @ 22:11:56
URL: http://helgasliv.blogg.se/
Postat av: Helga

Gud vad gott med massa olika bröd! :D

Jo, jag tänkte att eftersom du jobbar ganska mycket och jag alltid råkar ringa dig när du jobbar, och jag är ju typ ledig hela tiden, så kan du få ringa mig nångång snart :P Det var ju faktiskt väldigt länge sen vi tjöta nu. Jag vill höra allt om flytten och allt annat :)

2009-05-19 @ 22:12:38
URL: http://helgasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0