Inredning och brända tackoskal

Tusan, allt var färdig,.t vi skulle bara sätta oss vid bordet och börja äta, och ta ut mina tacoskal ur ugnen såklart.
så var dom helt kolsvarta!
Ja, så nu sitter jag här och väntar på att niclas ska komma hem från affären.
Vi var ju tvugna att köpa nya skal.
Ibland hatar jag mig själv.

Jag och Nico har haft en dag på stan.
Vi har varit på BoConcept, Chilli, Bolagret, Deisgntorget och Indiska, för inspiration och sådär till Niclas lägenhet.
Det kommer bli jättebra. På Boconcept är allt asdyrt men vi hittade lika fina nästan likadana alternativ på chilli och bolagret, till mer än halva priset och jag vet att Ikea ockå har grejer.
Det handlar faktiskt inte alltid om pengar för att grejer ska vara snygga som niclas alltid verkar tro, men jag tror jag har övertalat honom nu=)

åt lunch på donken och sedan köpte vi massa filmer på movieline.
jag köpte:
  • Forrest Gump
  • Predikanten
  • requiem for a dream
  • vilse i pannkakan
Niclas köpte:
  • saw
  • twilight
  • we are marshall
  • Gomorra
  • day of the dead
Det är roligt med film!

Efter maten ska vi äta glass med jordgubbar och grädde=)


Kan han inte komma hem nu...

Kommentarer
Postat av: Li

så himla fint! tack min söta vän <3 du är himla fantastisk! snart bor vi grannar em och då kan vi leka picknickar och promenader och samåka från jobbet :D

2009-05-26 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0