Det Regnar Här i Majorna Idag

"Du och Linnéa gjorde en dålig stängning i måndags!"

Jag var SÅ nära att bara skrika rakt ut.
Vad begär ni egentlgien av oss?

Resten av kvällen var jag helt knäckt.
tur att jag har Niclas som tar hand om mig.
Han hade lagat jättegod lax när jag kom hem från jobbet och efter några timmars prat och ångest kom  vi
fram till at jag måste skaffa mig ett intresse,
Något som gör att jag tar bort all fokus på mitt jobb för jut nu tar det över mitt liv och knäcker mig.
och jag orkar inte kev såhär längre., det har gåt för långt nu

Men hur mycket jag tänker så kan jag lixom inte komma på något jag tycker är kul, som man kan göra på egen hand.
Något man kan göra på oregelbundna tider några ggr i veckan när man har tid över?
Jo, konsumera tycker jag är kul, men jag har inga pengar att köpa för.
Nico har iallafall lovat att vi ska åka till ikea på lördag.

Någon som har någon bra idé på vad man kan hitta på?


har ni förresten tänkt på hur äcligt det är att äta apelsin och dricka vatten till?
apelsinen är god men INTE vattnet.

jaja, allt om det.
nu ska jag fortsätta tvätta.
krams

Kommentarer
Postat av: erika

emma, vi pissar på jobbet ! när ja kommer ner ska ja krama om dig så hårt & aldrig släppa taget. typ. ja saknar dig så mycket ska du veta iaf ! puss

2009-05-06 @ 16:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0