Brist på..Energi

Jag har varit så fruktansvärt trött de senaste dagarna, inte sovatrött utan helt utan energi, har knappt orkat lyfta på armarna typ.
Jobbet har varit tungt.
Igår fick jag och linnea jobba över till 23.30 för att kaffemaskinsreparatören aldrig blev färdig och då skulle vi egentligen börjat städa upp efter honom (?)
Jag kommer bli grymt besviken om S ändå kommer säga idag att vi gjort en dålig stä'ngning.
Kändes som en evighet innan jag kom hem till slut, h
ungrig och trött och med huvudvärk och allt kändes bara förjävligt.
Idag sov jag till 12
och sedan tog jag ett långt bad.
Sedan ringde mamma och så började tjatet,
När ska du flytta, varför är du så seg, bestäm bara en dag.
JAA, jag ska flytta. men jag hinner ju fan aldrig, för jag kan ju inte flytta på en förmiddag, när bara jag är ledig?
jag har en massa kvar attgöra, köpa och fixa med.
Känns som jag aldrig kommer att bli klar och det blir inte bättre att hon tjatar.

Jag vill åka till IKEA.
på fredag är jag ledig, och lördag!
Då kan jag sätta fart.

Jag höll på att svimma igår på jobbet med. Allt bara svartnade och det surrade i hela huvudet och jag trodde inte jag skulle klara att jobba en minut till, men jag klarade det. Minsann.
Idag och imorgon ska jag jobba 4 timmar vardera. VAFAN?
jaja.

Och jag har varit förkyld sedan jag kom hem från Paris. ska det aldrig ta slut?

Jag vill ha semester NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0