Paris smyger närmare

Snart är det dags och Helga har varit här och ätit frukost med mig och vi har planerat.
Alltifrån Budget till turistattraktioner, shopping, nattställen och tunnelbanor.

Någon som har varit i Paris som har några tips eller nåt man bör hålla sig borta ifrån?
Vi vill iallafall hinna med eiffeltornet, disneyland, louvren, triumfbågen, notre dame osv.
Men tidsplanen blir ganska tight,
Men jag är så jäkla taggad nu.
Det är inte långt kvar.
Vi kommer att bo nära moulin rouge men vi kollade upp priserna och det var helt galet så vi får nöja oss med att titta på utsidan.
En picknick i montemartre?

Men först ska jag få min lägenhet och flytta och måla och greja.
hur jag nu ska hinna med det med alla mina stängningar den veckan.


Förresten är jag fortfarande så grymt upprörd över vad som hände på jobbet igår.
Drömde mardrömmar om det hela natten.
Fy fan.

Nu ska jag ta mig ett bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0