Måndag igen

Har märkt att jag börjat skriva på måndagar av någon anledning.
Menmen.

det har ju varit helg,
En otroligt skön och bra helg, även om jag inte gjort så mycket.
Har haft en massa bra tid med Niclas, och det känns om det har behövts.
Känns fortfarande ganska overkligt att jag sk flytta ifrån honom, så snart!
Just nu vill jag inte. fast jag vill få inreda. mmm

I fredags jobbade jag 8-17. Älskar att jobba så på fredagar, så man får ha fredagsmys på kvällen.
Och det var precis vad jag hade.
Så ska det låta, singing bee, sedan tröttnade jag på att niclas bafr satt vid datorn så vi la oss i datarummet och såg på svt-play istället.
Så slapp jag ligga ensam i våran äckliga soffa.

I lördags tog vi sovmorgon och kvart i två sprang vi till systemet för att handla.
hade ju tänkt att gå på fest på kvällen.
Slöade ett tag till innan vi begav oss till mamma och pappa för att hämta lite flyttkartonger och äta lite mat.
Sedan blev jag otroligt trött och opepp. Tusan.
Åkte hem och såg på melodifestivalen. Kvällens höjdpunkt, ville jag ju inte missa.
Hehe, ja det blev en ganska otippad vinnare, fast jag tyckte ändå att det var lite kul.
Sedan var det ju Niclas favoritbidrag så jag får vara glad för hans skull, även om jag var så himla säker på att EMD skulle vinna.
Sedan ringde Niclas kompis Victor, som vi inte träffat på jättelänge och ville ses, så vi tog spårvagnen till henriksberg för att ta en öl.
Det var trevligt, och lagom. eftersom vi var trötta men ändå ville hitta på nåt.

Igår var en bra dag.
Humöret var på topp, (nästan hela tiden) frukosten var kass, för vi hade ingenting i kylen, typ.
Solen lyste och vi åkte och handlade mat=)
Så nu kan vi gå på toa utan att torka oss med servetter, vårat nya toapapper är t.o.m soft & stylish, hehe.
Mat för 966kr, efter ica-rabatter och pant. Känns okej, fast nu är jag fattig:p

Åt tacos till middag och såg på Da Vinci Koden.
Mycket bra film.
Sedan blev jag mutad.
Niclas erbjöd mig  500kr om jag tvättade idag, på morgonen eftersom vi inte hann det igår.
Okej sa jag, fast jag bytte pengarna mot att han bokade tiden och att jag får en massage.
=)

Så jag gick up kl, 8 imorse och tvättade 4 maskiner, så jag känner mig galet duktig nu när klockan är 20 i 1 och jag har tvättat och ätit frukost och allting redan.

Nu står en 5dagarsjobbvecka framför mig.
Härligt.
17-23 ikväll.
Och imorgon.

Okej, vi hörs.

Niclas, me love you.




Kommentarer
Postat av: Helga

Haha. Jag trodde du menade att du bytte mot en massage från honom när du sa det. Du var ju värsta glad när du sa det och jag kunde inte riktigt fatta vad det var som var så himla speciellt med det. Haha! :P

2009-03-21 @ 18:18:04
URL: http://helgasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0