Laleh

söndagen var lång.
Gick upp och åt frukost med barnen och åkte till kungsbacka för att se på Sebbans handbollsmatch.
Dom vann!
sedan åkte vi till Niclas syster stina för att gå upp till horsika. (en sjö)
Det var tungt och varmt att gå dit, sedan blev det helt galet kallt.
I vilket fall, det var alla niclas syskon med familj och Deras mamma som var med.
Vi grillade korv och begravde Peddie. (Stinas hund som avlivades för någon vecka sen)
Så dte var lite sorgligt, men mest kallt.
Kunde inte röra mina fingar.

tog en kaffe hos nicos mmamma innnan vi åkte in till lisbergshallen för att träffa mamma, pappa, lina och daniel för att se på Laleh.
fantastisk konsert med en fantastisk tjej.
Snacka energi och livsglädje, men blev alldeles varm och inspirerad av hennes positiva överskottsenergi.
Och underbar musik.
åh.



Den sa "Jag är en blåval jag kan ta dig härifrån,
 från din öde ö, från dina papper och pennor, du är en förlorare,
 men, du kan gömmas i min mun,
en männska är inte tung, att bära på, för,
vad ska det bli av dig?"



tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0