Lägenhet i Krokslätt

LÄGENHET
it´s mine.
Jag får min egna lägenhet 1 april. (i ett år)
och jag är scared as hell.
Fast det kommer att bli bra. Det måste det.

ANDRA AVENYN
Igår var jag med på andra avenyn för allra sista gången.
Det var svinkallt och ösregnade.
Så det kändes skönt, Att det var slut, men såklart, lite konstigt.
Hade repilker så det var kul iallafall.
Så i allra sista avsnittet som visas om ett år typ så är jag med, kom ihåg det;)

JOBB
nu ska jag stänga 3 dagar i rad, och sedan på söndag igen.
såg ni förresten att de var på fröken Olsson på 183 dagar på svt i senaste avsnittet.
Grymt.

hajhaj




Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska inte niklas och du bo tillsammans längre?

2009-03-03 @ 17:17:21
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: evelina

grattis gulli :)

2009-03-03 @ 22:40:08
Postat av: Helga

Vad menar du med i ett år? Är det inte en förstahandslägenhet? :O



Oj, ska du inte vara med längre! Varför? Ska serien sluta om ett år?



Det blev många frågor nu :P haha.



Jag är så glad att du har fått en egen lägenhet! Om du behöver hjälp med att måla och hamra och sådant sen så hjälper jag gärna till! :D

2009-03-04 @ 18:27:03
URL: http://helgasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0