städa städa varje fredag..

ja eller stökar ner kanske jag gör, man får se det hur man vill.
Men jag har iallafall vart jätteduktig och tömt massor av skåp, alla skåp i köket än så länge.
Jag är helt slut.
Fast jag har bara ställt allt i vardagsrummet och försökt packa ner mina få saker som är kvar här.

Niclas har betalat sin lägenhet idag och fått nycklarna, så första flyttlasset går idag.
Och jag har inte fått vara ute och njuta av solen.
Tusan.
Men juag ser ljuset i tunneln nu, trots att det är sjukt mycket kvar, + att städa hela lägenheten.
Blä.
imorgon ska jag pausa och leka med Helgis iallafall.
skönt.

nä nu måste jag fortsätta innan jag ska till jobbet..måste äta nåt med:(


krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0