Mitt liv

Hej jag heter Emma, snart fyllda 22 år.
Har en egen jättemysig lägenhet  krokslätt, en ny TV och en pojkvän som är kanske värlens snällaste, väligt mycket snällare än vad jag förtjänar eftersom jag är en värdelös flickvän.
Jag jobbar heltid på ett supermysigt fik nere i city och jag badar i pengar.

Just det jag glömde, jag har magsår och kronisk huvuvärk.
Min lägenhet är stökig och liten.
jag har slösat bort alla mina pengar och jag har inte tid att bli frisk för att mitt arbete kräver att man sliter tills man fått hjärtattack och dör, då är det bara att anställa en ny, pigg ungdom som skriker efter jobb, no big deal, det finns tusen av om.
så att ta hand om sina anställda är inte att tala om.

kan ingen bara knipsa av mitt huvud så jag slipper känna mer smärta?

Kommentarer
Postat av: c

vännen... jag hoppas du jobbar idag så jag får ge dig en stooooor bamsekram!

2009-06-09 @ 14:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0