Kreativa Emma flyttar in!

Jag håller på att fixa till en ganska ful pall till en väldigt fin pall=)

Japp, Mina nya rullgardiner är fantastiska, jag kan sova på nätternA, grillas inte på mornarna och jag kan byta om varsomhelst i lägenheten utan att bry mig om grannarna, eller förlåt, det var önsketänkande.det var så i ca 4 dagar innan dom ramlade ner från väggen.Ja jag har otur.

Igår när jag skulle äta frukost hittade jag paprikan i frysen.
Hur sjutton hamnade den där?
Och jag som var så sugen på paprika.

äh vet ni, jag sover lite sen imorgon lägger jag upp lite bilder från grejer jag köpt och så.

mm, någon som har nåt bra tårtrecept, eller på cupcakes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0