Det finns inget dåligt väder...

... det finns bara dåliga läderkläder, som rally så fint säger.
Men jag gillar det inte iallafall, och visst, jag har dåliga kläder, det erkänner jag.

Jag är verkligen så trött, funderar på att bara somna nu en stund här på min soffa.
Det ska jag nog unna mig såhär innan jobbet.

har haft arbetsledarmöte på jobbet imorse.
det kändes bra, tror jag!
Men att jag behöver semester är det absolut ingen tvekan om.

Har ni tänkt på hur otroligt irriterande det är när det kommer på ett gäng med killar i 13-14årsåldern på spårvagnen?
åh, det hände mig idag, FY vad jag hatar dom.
Dom skriker och tar plats (måste ha två platser var) och är tykna mot varandra och åh, så störande.
Då har man bra lust att bara gå av spårvagnen, eller byta vagn.
Det gjorde jag en gång.
Ja, minsann,

äh somna lite? MMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0