Caroline är fin!

Jag har länge saknat en vän som Carro, en sån som man kan flumma med, vara otroligt barnslig med.
En som går med en i tusen affärer på stan och får en att köpa massa saker som man inte behöver!
En som man altid hamnar på Mcdonalds med för att man är hungrig och inte har råd med nåt annat att äta.
Hon är en sådan som kan ringa kl. 5 på morgonen och väcka en för att hon är full och har kärleksproblem, och jag blir inte arg, bara glad att hon ringer mig, MIG!


Så hamnade hon där på mitt jobb i augusti och blev en av mina bästaste.
dom kallar oss smurfar.

Ja, igår släppta jag allt vad flytt heter och drog med Carro till backaplan(?)
Vi upptäckte att det var paradiset.
Ingen trängsel och massor av kläder, affärer och SKOR!
ja, vi gick på skopunkten.
Och tyvärr har jag tappat bort min kamerasladd så jag kan inte ladda in mina bilder som jag har tagit senaste veckorna, men jag hoppas att den ska komma fram så jag kan uppdatera.

Men jag har iallafall köpte dessa 3 för 2!




Haha, jag är så bra på paint!
Det två högklackade köpte vi likadana, haha vi är så tråkiga!

ja, och på ginatricots hemsida kan man inte kopiera eller spara bilderna så jag kan inte visa vad jag köpt:(

Sedan åt vi på mcDonalds,  vi köpte varsin McFeast Aioli, jag kunde inte ens äta halva burgaren för jag fick sånna kvälvningar,
så kom jag på Varför jag alltid beställer utan sås:p
JAG GILLAR JU INTE SÅS!:p


Idag är jag ledig och har pillat i lägenheten.
fixat sidenrosetter runt gardinerna och packat upp 5% typ haha.
Men jag kan inte ens packa upp hälften av allt för jag har ingen stans att förvara allt.
Jag bor i en för liten lägenhet, eller så har jag på tok fär mycket grejer, och kläder.

Nu ska jag åka till mina päron.
jag ska följa med dom ner till Mölndals stadshuspark vid halv fem.
Idag är det nämligen den årliga MILJÖGALAN, med pellekan, pawen som konfrenciär och syrran på lilla scen kl 17:20
Hon och hennes teatergrupp spelar "Mögel i Grönsakslandet"


Lilla scenen.
17.00-17.20   PelleKan underhåller med musik och sånglekar.
17.20-18.00   Mögel i grönsakslandet med Teater Oktagon.

Stora scenen
18.00 Kommunstyrelsens ordförande Hans Bergfelt öppnar festen, prisutdelning med mera.
18.30 Känsliga Bitar med Anders Lundin och Putte
19.30 Måns Zelmerlöw. Skivsignering efter uppträdandet.
  Jonathan Fagerlund
20.05 Konferenciererna Daniel och Christer med gäst
20.30 Caroline af Ugglas. Skivsignering efter uppträdandet.
21.00 After Shave och Anders Eriksson


JÄÄ

Kommentarer
Postat av: Carro

Världens bästa Emma.

2009-06-06 @ 11:17:57
URL: http://carolineeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0