Hulsfredsfestivalen?

ävil ringde mig igår morse, eller jag svarade inte så jag ringde upp och hon var i extas.
Vi kanske måste åka.
Till Hultan i sommar.
THE KILLERS KOMMER JU!
Det är liksom kanske det bästa som kunde hända det här landet just nu:p
Det är ju bara Jason Mraz som fattas nu så skulle mitt år vara gjort.

Igår festadejag hela morgonen och jobbade kvällen, det är inte varje dag.
Men det var lugnt för det var en alkholfri fest mot lön. det ni:p

Nu ska jag plocka ur min frukost ur ugnen.....


....oj nu är det rök i hela lägenheten..mysigt.

Jag är sjukt trött för övrigt, som vanligt.
Fick dra mig själv upp ur sängn nyss. och ändå somnade jag i soffan igår kväll.
är iofs inne på min 6:e jobbdag i sträck nu..imorgon är jag ledig från fröken men jobbar på svt, så lördag är jag ledig iallafall.
längtar dit.
Chocken efter vårat plötsliga chefsbortfall har lagt sig lite på jobbet nu iallafall.
Men ingen orkar verkligen få en ny chef.
tröttsamt, och tråkigt.

ikväll ska jag stänga med Mini, Mysigt.

ta hand om er

Kommentarer
Postat av: evelina

åhåhååååå. vi kanske måste åka :P

2009-01-22 @ 19:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0