Uppe med tuppen!

nej inte riktigt, men för att vara en ledig dag.
Kom upp ur sängen 10:22 för idag har jag massor att göra.

Jag måste städa, för imorgon ska jag ha lite gäster.

Jag har fått ett jobb av niclas för hans jobb som kommer ta typ 8 timmar., så det måste jag göra en del idag.

Sedan måste den där boken bli färdig, en bildbok som ska bli en present.
fast det är iofs mest niclas redigerng av bilderna kvar, så jag kan inte göra så mycket mer.

Sedan måste jag duscha och göra mig iordning.

Handla med Nico på maxi efter hans jobb.

äta  (jag vet att man borde komma ihåg det utan att skriva upp det, men jag är skitdålig på det, och tar hellre en knäckis istället. och det resulterade tyvärr i att jag har gått ner 5kg ofrivilligt sedan jag flyttade hemifrån. Och därför är jag alltid trött och har ont i magen)

kl. 22.30 ska jag och Denise se en film på filmfestivalen. Med Leo Dicaprio och Kate Winslet.

Ska bli riktigt kul, mina tre lediga dagar ska bli riktigt kul, (förutom idag då kanske hehe)

För imorgon är det fullspäckat på schemat.

8:30
Möte för stängningsansvariga - Fröken Olsson

10:00

Filmfestivalen - Forbidden Fruit med Denise

Efter 12.00

träna på friskies med Carro.

kl.17

In till grannarna för att ta nåt drickbart

kl.18
Förfest hos mig för att sedan dansa hela natten på Sticky fingers. med mina favoritfröknar såklart.


mmm
pussshaj

Kommentarer
Postat av: evelina

åh, tror den är jättebra, den med leo :D

2009-01-28 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0