Pank

Okej, första gången tror jag.
Det är 15 januari och jag har INGA pengar.
Jag skulle gå och handla och det fungerade inte.
Tur som var hade jag lite kontanter på mig. så jag fick ta bort lite och betala med dom.
Men jag fattade inte var som var fel så jag skulle gå till en bankomat för att ta ut pengar, men det var tekniskt fel stod det. FAN
och inte gick det att kolla kontot heller eftersom de var en bankomat och inte för swedbank.
så nu när jag kom hem såg jag att jag hade 28kr kvar

Jag är hel förstörd nu och pank och hungrig.
Jag vill inte mer.
jkag har önskat mig en macka i flera veckor nu, en god macka med skinka på. kokt skinka.
inte har jag råd att gå till glutenbageriet heller:(

och inte har jag råd att följa med ut och göra någonting.


Kommentarer
Postat av: Helga

Usch, jag är också pank nu... eller egentligen har jag pengar, men jag måste spara dem till att betala min danskurs nu i vår som kostar 1400 och så ska jag ju åka till sthlm nästa vecka och då vill man ju shoppa lite.

Januari är alltid värst ekonomiskt ju!

2009-01-15 @ 21:45:01
URL: http://helgasliv.blogg.se/
Postat av: Thias

Tacka för kreditkort säger jag ;)

2009-01-20 @ 16:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0