Kyla

var och spelade in för Andra Avenyn igår.
Det var en kall dag vll jag lova.
I nio timmar utomhus mitt i januari, det ni!
Det var 10 utomhusscener, varav fem på kvällen iförda endast tunna festkläder.
det var rätt kul, men jag trodde aldrig att dagen skulle ta slut och jag trodde absolut inte att kjag någonsin skulle tina upp.

När jag kom hem bäddade jag ner mig med två filtar, duntäcke och värmedyna i soffan och tittade på...just det, andra avenyn, där jag hade repliker..höhö.
fult.

sedan vkille niclas (snäll som han är) titta på en dokumentär om de överlevande av den där flygkrachen i anderna som överlevde 72 dagar i snön innan två av dom gick i tio dagar för att hämta hjäl och dom åt upp de som hade dött..
den var en väldigt bra dag att se den på..ja fick mg att känna mig som världens störta mes.
Men jag frös faktiskt,
Efter typ 4 timmar hade jag blivit varm igen.
då var klockan halv ett och jag var aaaapahungrig.
fan.



Kommentarer
Postat av: Stina

Jag såg jag såg! Och ropa Emma! Varje gång du var i bild. Jag tyckte du va jätteduktig jag!

Vet du om ni kan den 7:e??

KRam

2009-01-15 @ 14:47:36
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg
Postat av: Helga

Jag såg dig också! Du var jätte bra! :D Både mamma och jag skrek och pekade och spolade tillbaka varenda gång du va med :P hehe



Såg vad Stina skrev och 7:e vad? För kom ihåg att du ska till mig den 7:e feb och fira min födelsedag! :P Hehe

2009-01-15 @ 21:35:07
URL: http://helgasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0