Raklödder i ögonen

Det svider.




Jag har kommit underfund med en sak och det känns grymt skönt.
Helt enkelt att jag tror att ödet för mig dit där det är meningen att jag ska vara, tids nog.
Men jag är nog inte redo för det än.

Den senaste veckan har det var mycket filmfestival.
Har varit och sett 4 filmer, de tre första var jättebra, den sista var..not so much.
Det finns en hel del saker som kan störa ens biotittande, hur bra filmen än är. Det harn jag insett denna veckan.
1. Att vara galet kissnödig.
2.Att vara så trött att man knappt kan hålla sig vaken
3. Att ha ont i halsen och vara tvungen att hosta och inte ha varken dricka eller halstablett med i salongen.
4. Vara bakis.
5. Att ha 5 klasser med högstadiefolk i salongen som pratar under hela filmen och skrattar på helt fel tillfällen.

På torsdagen drog vi till sticky, men först hade vi örfest hos mig.


På fredagen var jag så fruktansvärt bakis, efter att inte ha sovit någonting under natten, eftersom en viss Mr N somnade på fel plats.

Kl. 15 var jag och denise på film, sedan på kvällen var det middag hos sus och utspårad fest hos Victor och utgång, och observera, allt utan en droppe alkohol.


sedan jobbade jag hela helgen.

I kväll är det 11årskalas i Onsala och jag kan inte följa med:(
För jag ska jobba stängning, Känns jättetråkigt.



Här är jag och Nic innan Maggies 50årsfest förra helgen.


Kommentarer
Postat av: Helga

Låter inte så lyckat det där med bion :P Haha



Vad snygg sminkning du hade på den femte bilden! Du brukar iof alltid sminka dig fint, men det var lite annorlunda från vad du brukar ha :)

2009-02-10 @ 09:48:25
URL: http://helgasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0