Paris Calling!

Bokat och klart!
Jag och Helga ska åka till Paris 6-10 april och vi är spralliga=)
Vi ska bo på ett bra hotell nära moulin roughe och mounte matre (?) och det kommer att bli hur grymt som helst!

Har några lediga dagar nu denna veckan, det är väldigt skönt, jag försöker att göra absolut så lite som möjligt.
Igår var Helga här och vi kolade på hotell och flygresor, sedan såg jag och Niclas på film.
Idag var jag på stan en stund med ävil innan hennes tåg tillbaka till malmö gick,
Gick in till Lina på sisters och fyndade en jättesöt klänning för 178,50 som har kostat 599.
Kunde verkligen inte låta bli trots att jag inte har så mycket pengar kvar, efter den och en inköpt hårspray pallrade jag mig hem igen.
Skönt, och klockan är inte så mycket.

Nu ska jag äta resterna från det jag lagade igår
stekt falukorv med potatismos majs och rivna morötter.
Ikväll ska Niclas laga asiatisk lax till mig=)

HAjhaj



Kommentarer
Postat av: Helga

Åh, visa bild på klänningen! :)

2009-02-12 @ 16:39:09
URL: http://helgasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

orättvist!!!

2009-02-14 @ 11:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0