Luspank och trött

suck.

fick hem en massa räkningar idag, min mobilräkning är värre än någonsin, jävla skitabonnemang.
Sedan fick jag en jävla faktura på en skiva jag köpte på internet i mars..förra året, som dm hävdar att jag inte batalat och därför måste betala skitränta på.
WHAT? jag vet ju att jag har betalat, hur fan kan man missa det?
Jag kan inte fatta och jag är så jävla pissed off nu, för för vilka pengar ska jag betala skiten?, betalar jag inte nu måste jag betala ännu mer.
Fy fan.

I fredas var typ världens bästa dag..tills jag fick kokhett tevatten över hela handflatan.
Som tur var var det bara en halvtimme kvar på mitt pass, men jag var så jävla rädd, jag skulle till onsala på kvällen och hälsa på nicos syster och jag visste att det skulle bli ett helvete med en uppbränd hand.
inget sovande, bara ihållande jävla smärta.
stod en halvtimme under rinnande kallt vatten och sedan på med is, åkte till apoteket och köpte en salva som var kylande och smärtstillande.
På apotkeket sa dom först att jag borde åka in till sjukhuset, men efter en titt sa dom att det nog var lugnt, och det var det. smärtan avtog efter någon timme med mycket salva och is, så kvällen blev trevlig och jag sov hela natten.
Underbar känsla när man förberedit sig på det allra värsta.
kund tom skala räkor alldeles själv.=)
och inget synbart märke, inga blåsor ingenting=)

snart ska jag åka och jobba, undrar vem jag ska stänga med idag.
hoppas det blir lugnt och skönt.
jag är inte på stresshumör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0