Det värsta avklarat

4 stängningar i rad är nu avklarat, bara två dagar till innan ledigt.
och jag är minst sagt..slut.
igår var rätt jobbig, känns som alla är på dåligt humör på jobbet nu för allt skit som hänt det senaste.
Nytt schema fram till slutet av mars har anlänt och är helt fucked up om man får uttycka sig så.
Visst jag har fått 40 timmar per vecka de två sista veckorna, som jag bett om, men måste man då jobba 6 dagar i veckan och vara ledig en? Jobba som mest 9 dagar i streck, för att vara ledig EN DAG? och jobba 6 dagar till i streck?
Jag orkar inte mer helt seriöst.

Mina dagar är så långa så jag kommer inte ihåg om saker hände samma dag eller om det var dagen innan..

Vi har inga pålägg till frukosten hemma.

Nästa vecka har jag tre stängningar till..
man får aldrig några niotimmarspass längre heller, man får 8, för då får vi bara en rast, på en halvtimma.
slutkörd? Ja!, hungrig och trött? ja.

Men, vi hade vinkväll hos Linda igår med fröknarna.
Jag och carris stängde och åkte till Linda efteråt.
Så vi var inte med så länge men det var sjukt mysigt.
det är sån tur att man har tjejerna, utan dom..hade det inte vart..som det är, ska jag säga.
Jag fick en komplimang igår som gjorde mig så himla glad, en av tjejerna sa att hon älskade min röst,och eftersom jag hatar den skäms för den, och DÖR när jag hör mig själv prata på t.ex andra avenyn för att det låter helt mongo blev jag så glad när hon sa så.
Jag har alltid tänkt att alla håller med mig liksom.
TACK, för den och tack för att ni finns fröknarna!

Ska åka till jobber här strax och stänga varmis, huh.

Pusspåer.

Jo förresten så har våran nya röda fisk, omkommit kan man väl säga, jag vet inte vad som hände, men dte evrkar som våra övriga fiskar är cannibaler.:/

HAJHAJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0