vecka 18

Det har varit jul.
Och stressigt.

Men nu är all julstress över och det känns skönt.
Det har varit en helt del depp också såhär i högtidstider.
Julen och nyår so är imorgon har dragit upp väldigt mycket känslor och minnen, frå tidigare år, när man inte var ensam.
Jag är så trött på att skriva och prata om det, men det är så överjävligt.
Min familj har en idé på vad jag skulle kunna göära, men det är dyrt, men iallafall helt utan piller.
Jag får se, men jag antar att det bara blir värre och man blir bara knäppare ju längre tiden går.

När jag tänker tillbaka på 2009 så känns det..inte bra.
Det har verkligen varit det värsta åreti mitt liv, trots många fina stunder och många underbara vänner har jag.
Men känslomässigt har jag aldrig varit så olycklig någonsin.
Jag önskar mig lite lycka till nästa år. snälla.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Emma! Vi gör allt och ingenting på huset. Men jag repar med min grupp kottarna, tisdagar kl sex. Titta förbi en dag, vi har inte så mycket på scen men det behövs alltid hjälp runt omkrig. Vill du va me?

2010-01-12 @ 21:48:50
URL: http://situationarbetslos.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej! Tack för kommentaren. Roligt att du tittar in till mig.

Hur går det för dig nu. Längesedan du uppdaterade..



Kram!

2010-01-23 @ 08:10:04
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0