vecka 16

jag har den värsta träningsvärken på år och dar.
Jag har även julklappsångest.
Mindre än en vecka kvar.
Men det är skönt att ha lite annat att tänka på.
Jag har jobbat stängning nu i tre dagar för att få vara ledig fredag lördag söndag=)
jag älskar denna helgen i månaden.
Det ska bli lite av varje tänkte jag, glöggmys, utgång, julklappshandling på stan. Julbak.
Vi får se hur det går med mina planer.

ja, jag hade en personlig tränare på gymmet i onsdags, som la upp ett schema som passar mig.
Känns grymt bra, fats inte i benen, magen, axlarna, ryggen eller i nacken, inte just nu iallagall.

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Stina

Lycka till! Och hoppas du får en mysig helg.



kram

2009-12-18 @ 12:55:22
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/
Postat av: Stefan Bernhardtz

Hej emma!



Hoppas att du får en mysig jul!

Är nere i Kosovo på FN mission så det blir till att fira jul här nere ;)

Kram

2009-12-23 @ 11:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0