packar och packar

idag är jag ledig!
Håller på att packa till Paris.
Det är också svårt, det är så lätt att packa ner för mycket.
Kläder kläder kläder, man vet ju inte om det är varmt eller kallt, eller jättekallt?
Eller vad man känner för att ha  på sig när man är där,
Fast min väska är ganska stor så det får plats.
Men man vill ju att allt man köper där ska få plats också.
=)

Beställde just 10 tekakor på Moccatårtan, ett glutenfritt bageri på Axel dahhlströms torg som har de godaste bröden jag ätit i mitt liv.
Ska ta md mig lite bröd till Paris eftersom jag antar att frukostn på hotellet består av en macka eller croissant man får upp till rummet med pålägg till. (jag hoppas dom inte gjort färdigt mackorna)
Jag angtar att maten inte kommer bli alltför rolig på resan, har läst lite om det och d verkar inte ha nån större koll på vad det är att vara gluten och nåt glutenfritt sortiment är inte att räkna med.

Var och shoppade med carris i stan innan jobbet igår, å herregud jag som inte harn ågra pengar.
Köpte ett par shorts, 2 hårband, en väska, 4 teskedar och ett par flipflops.
Sommaren, jag är redo nu!!

hörs sen

Kommentarer
Postat av: Helga

Jag längtar! (L)

2009-04-05 @ 11:44:26
URL: http://helgasliv.blogg.se/
Postat av: evelina

Ha det så himla bra nu, ni två! o ta hand om er!



PUSS

2009-04-05 @ 23:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0