Min och Helgas resa till Paris

Antar att ni redan sett mina bildr på facebook, men jag täbkte ändå resumera våran resa som Helga med bilder.


Jag och Helga första dagen på tunnelbanestationen.

Här bodde vi.

Först åkte vi hit. Men det var tyvärr stängt, men vi tog lite bilder utanför:

Sedan åkte vi mot Notre dame, påbägen tog vi lite fler bilder


otroligt snyggt

Notre Dame

Efter två timmars köande, gratis inträde och 400 trappsteg upp var vi uppe i notre dames klocktorn.
våra ben skakade rätt bra när vi kom ner igen.


Sedan åkte vi och shoppade lite och sedan åkte vi hem och gick runt hörnet och kollade in moulin rouge



Nej jag måste faktiskt fortsätta att packa nu, ska iväg till lägenheten ikväll.
Fortsätter att berätta om de andra dagarna snart!

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0