Helgen är slut, igen!

jahopp, vad har jag gjort denna helgen då?

  • såg Australia med Niclas på fredagskvällen. Mys
  • Skulle ligga och gassa vid en sjö, men det slutade med skogsmulle och vi gick vilse i skogen och när vi äntligen hittade fram var det skuggigt och blåsigt och jag var alldeles för tunnklädd och inte fick jag någon färg heller:p
  • var i slottskogen med bästaste fröknar och grillade, skrattade och sjöng, sen fick jag ont i magen och blev mer påverkad än vad man borde bli på två cider, för att jag ätit lite dåligt och såå:p
  • Satte upp en lampa, gardinstång och gardiner i nya läggan. Men flytta speciellt mycket hann jag inte denna helgen heller:(
  • Var på 5årskalas i Onsala, där bjöds det på glutenfri tacopaj och barbieprinsesstårta och glass för mig och barn som inte gillar tårta:p
Idag hoppas jag få lite gjort iallafall.
ska till stan snart och gå på åhlens och lagerhaus för att kolla efter behövliga fina saker till lägenheten såsom skärbräda och kanske en bunke.
diskställ kanske r bra med?
Lönen har ju kommit idag iallafall! gött
Mamma kommer och hjälper mig i läggan vid halv två.
yesyes.


puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0