Hemma i hösten

hajhaj.
Nu är jag hemma, hölsten har kommit och jobbet har börjat igen.
Vardagen is back, så att säga.
HAde dte jättebra i Bulgarien, tyvärr åkte jag på nån bakterie och blev sängliggandes nästan hela tisdagen och mådde illa upp och ner tills vi kom hem i fredags natt, och dtebkänns trist, för dte känns som att man missade så mycket när jag var så svag och inte orkade nånting nästan.
Är inte så bruna heller för den delen:(
Men annars var det toppen.
förutom maten som var kass i bulgarien.

Bilder kommer inom kort.

puss

Kommentarer
Postat av: wajboelle

varför blir man alltid sjuk när man åker utomlands? eller uh, jag har faktiskt inte blivit sjuk än :P började få lite förkylning men skakade av mig den...höhö..

2008-09-16 @ 21:26:24
URL: http://elser.blogg.se/
Postat av: evelina

trist o bli sjuk gullan :(

men i can't wait to se bilderna! :)

2008-09-16 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0