hemma från sticky.

ibland känns det lite tråkigt alltihop.
När man ser fram emot något och dte inte blir som man tänkt sig.
men man vill inte vara elak. man vill ju bara vara den som man själv hade velat ha med sig när man inte mår bra.
För jag har ju varit där så många gånger.
Jag av någon vet hur dte är att tappa lusten helt.
Känns bara så tråkigt att de få gångerna jag har haft lust de senaste halvåret, så ska jag antingen upp tidigt och jobba, eller så är jag den enda som har lust, eller ork.

H och N, jag tycker så mycket om er och jag hoppas ni kommer må bättre eller redan gör det.
Det Gör absolut ingenting, vill inte att ni ska tro det.
det är bara så typiskt.

Förlåt. jag borde inte.

Jag ska stoppa om min älskling nu iallafall.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej. Trist att det inte blev som du tänkte dig.

2008-09-20 @ 08:40:36
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0