Helgen!

Det har varit en skön ledig helg, har t.o.m en bonusdag idag.

Det började i fredags med att jag jobbade 13-17 och vi spelade Håkanskivor hela dagen.
Sedan gick jag och Li till creperiet på vasa victoriagatan.
Dom gör crepes som är gluten, laktos eller äggfria om så önskas!
Det var helt grymt, blev så lycklig, jag åt en matcrepe eftersom jag inte haft någon rast på jobbet.
Det blev en med chevreost, pinjenötter honung och ruccula.
Så grymt gott, sen var jag så mätt så en efterättcrepe gick inte ner.
Men det blir nästa gång, för jag ska dit igen, dte kan ni skriva upp!


Sedan bar det iväg till Liseberg för att se Håkan bråkan på stora scen.
Vi mötte upp Mandy på ett café innan konseren och hängde lite med henne och hennes vänner från borås.
Sedan knödde vi oss fram en bit vilken resuterade i att jag kanske såg Håkan 3 ggr under hela konserten.
En bra konsert var det för Håkan är aldrig dålig, men lite besviken på låtvalet var jag.
jag saknade Hurricane Gilbert, Nu kan du få mig så lätt och Det är så jag säger det.
Men däremot körde han Magiskt, men Tragiskt och Precis som Romeo och kvällens höjdpunkt enligt mig var En midsommarnattsdröm, som var galnast och marken gungade.


Sedan åkte jag hem till stina och Niclas för att sova över, för kvart i sju i lördags gick bussen mot köpenhamn.
En trevlig resa med grannsällskapet på Rävekärrsgatan.
Det blev mycket alkohol, ja, dte var väl egentligen dte enda vi gjorde i de fyra½ tilmmarna vi var där, och sedan hela vägen hem i bussen, med efterfest hos Nordins.
Fast jag och Nico var klena och tog en taxi hem vid halv 12, men då hade de flesta åkt in till stan eller gått hem eller åkt nån annan stans, så det var lika bra.

Igår skulle vi vart på kalas för Oliver 2 år, men systern Emilia var magsjuk så det blidde inget.
Däremot ägnade jag Och Nico oss att att laga mat hela dagen för vi skulle ha ahns mamma hemma på middag.
Oj vad vi ansträngde oss, vi har för det första städat som as hela veckan för att få det fint, sedan stod vi hela dagen och lagade tacopaj, som blev rysligt god. Men dte var lite meckigt med dne glutenfria degen, men det gick bra med lite extra mjöl. Sedan bakade jag en morotskaka som blev mycket mumsig också.
Det blev en trevlig kväll, med gott att äta, tända ljus och lite tv.
Singing bee, Hål i väggen och Bourne Identity.
Det var så skönt att få bli mätt och äta något riktigt gott, ni fattar inte vad jag har längtat!
Grym helg, men den har gått alldeles för snabbt.


Ikväll ska jag och Mandy se på Mamma Mia på bio.
ska bli mycket tevligt.

Hajhaj








Kommentarer
Postat av: SANNA

Låter som en trevlig helg :)

Jag har svarat på utmaningen.

2008-09-29 @ 16:51:11
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: evelina

me 2 darlooo

2008-09-29 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0