Blodgivare

läste i tidningen om att dom sökte blodgivare och fick en bild i huvudet där jag hade lite extra pengar i plånboken.
fast längst ner på artikeln stod det att man skulle vara mellan 18 och 60 år, frisk och väga minst 50kg.
Jahopp, där sprack den illusionen, hehe.

well, jag ska iallafall in till stan idag på min lediga dag.
Ska fika med Amanda på jobbet och kanske köpa skosnören till mina jobbskor.
Går ur dom alldeles nu och det är lite jobbigt ibland.

Det är lön på torsdag. Ni förstår inte vad jag har längtat efter pengar.
jag vill så mycket.
Tusen grejer jag vill köpa till lägenheten, permanenta håret, och en miljard saker till.
Och helst av allt vill jag nog ha en ny dator.
En med ljud som fungerar, en bärbar, och så vill jag att niclas lagar sin så vi slipper slåss om min högst fungerande pärla:p haha

ah well.
jag ska hoppa in i duschen.

puss på er

Kommentarer
Postat av: Helga

Ja, jag vet... tråkigt!

Jag har också tänkt på det nämligen, fast för länge sen. Och så sa jag det till mamma att jag ville göra det och då sa hon att man va tvungen att väga över 50 kg :/

Men det handlar ju mest om att man inte ska vara sjuk och underviktig typ.... vi är ju dock underviktiga, men friska. Så mamma sa att man kanske kunde få göra en liten undersökning där dem kollar om det är okej för en att ge blod fastän man väger under 50 kg.

Men jag läste i tidningen att man inte brukar på pengar nuförtiden längre, utan mer gåvor.

Aja... nu vet du det iaf :)

2008-09-24 @ 00:00:30
Postat av: fanny

Du har en super bra blogg :)



kan jag få be om en tjänst! Jag är nämligen med i en tävling mellan olika bloggar . skulle vara snällt om du röstade på mig ! Det skulle vara guld värt.



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2275734



2008-09-24 @ 00:04:03
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men man får inte betalt för att ge blod man får en t.shirt som jag heller aldrig fått iom att jag inte heller väger 50.... va e detta egentligen! Nis

2008-09-24 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0