Tiden springer

Sitter och pratar med Helga över msn och har kommit fram till att tiden går så äckligt fort.
Det är redan 1 Oktober och jag mår dåligt över att jag snart måste plocka bort mina sommarskor från hallen.
Det är höst, det har regnat som as.

Mina föräldrar kom hem från grekland i måndags och Min syster med sambo igår.
Jag är så ledsen för deras skull, så mycket pengar för en vecka i ösregn.
Inget badande inget solande. Jag har verkligen mått dåligt för deras skull.

jag och Mandy såg förresten Mamma mia i måndags.
Åh myyys.
Älskade filmen. Man blev så glad, och det var precis det jag behövde.
verkligen.

hade min första stängning som ansvarig igår på jobbet.
Gick väldigt bra tror jag=)
Kändes väldigt bra.
jag är duktig. hihi

Nästa helg ska vi ut och daaansa.
med fröknarna.

jo jag tänkte visa lite vad jag köpte i bulgarien förresten.



Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Oj hade dem regn en hel vecka? :O

2008-10-01 @ 15:55:35
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Denise

Det var inte dåligt måste jag säga =)

2008-10-01 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0