Stenhuggaren

Jag har fått en statistroll i Svt:S dramatisering av boken "Stenhuggaren" av Camilla Läckberg.
Jag ska spela in 2 scener 23 oktober och vara med en heldag i Fjällbacka den 3 November.
Min roll är att spela barnmorskelärling på 1930-talet.

Att få vara med i fjällbacka ska bli extra kul. Jag spelade ju in några scener i svthuset när jag var med i "Predikanten" så att få vara med där allt utspelar sig ska bli riktigt kul.
I´m exited=)

Nu har jag varit ledig 4 dagar de senatse 5.
Har hunnit med en del=)



fikat med några Fröknar.
och varit på Ikea och köpt bra saker.



Ett vitrinskåp, ett överkast och en rullvagn till badrummet. (Bl.a)
vitrinskåpet var ett jäkla meck med. Fick två likadana ben så jag var tvungen att åka tillbaka med det ena och byta så att det skulle gå att bygga ihop det. Och nu har jag också upptäckt att dörrglaset är repat!
Faan! säger jag åt det.

Sedan har jag varit och ätit crepes med helgis


Det var typ det godaste ever:p
med jordgubbar vit choklad, mandel och glass. mmmmm

Igår var jag hos tandläkaren.
och åt massa god mat hos mina päron efter det.

Idag är det den 14 oktober såg jag nu.
vilket innebär 1 år och 8 månader med Niclas.

Kommentarer
Postat av: Helga

Heej!

Va bra att det gick bra med skåpet tillslut! Synd att det är en repa nu också :( hoppas den inte syns för mycket!

2008-10-15 @ 15:04:50
URL: http://helgasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0