Muffins

Jag bakar muffins.
Fast jag fuskade lite.
Köpte glutenfri muffinsmix som man blandar med vatten och skakar.
Men jag smaksatte hälften med äpple/kanel och andra hälften med kardemumma, och det luktar fantastiskt gott!

Men först ska jag och Nico äta pizza.

Var i stan idag och shoppade lite! Dumma mig, jag som inte fick någon bra lön.
Kommer aldrig ha råd med en ny dator. suck.=(
Det här köpte jag idag iallafall:

spetskjol 249:- spetströja 199:- och tjock tröjklänning 199:-Gina Tricot
kunde inte motstå "tofflorna" med halkskydd 99:- från Topshop
Armband från Topshop som passar mina små handleder 79:-


Ja vi hade ju frökenfest i lördags också.
Jag stängde cafét kl.22 så vid 23 var jag hos Li där festen var i full gång, men med en hel del lekar kvar på turordningen.
En grymt rolig fest som aldrig ledde till någon utgång som var planerat. Vi kom på oss själva att fortfarande leka lekar när klockan var 2:30. så då begav vi oss hemmåt i ösregn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0