Ledig, äntligen.

Jag har verkligen mått piss de senaste dagarna, har jobbat som ett svin, ( jo jag trivs på jobbet ) fast ibland blir dte för mycket jobb och för lite sömn, och int enog med det har jag hålit Niclas uppe på nätterna med. Stackare.
Jo en natt vaknade jag och mådde gaalet illa, och ja.. jag trodde jag fått influensan eftersom jag spydde som en gris. men på morgonen mådde jag bra...(?)
Nästa natt hade jag bränt mig på espressomaskinen, och kunde inte sova mycket, Niclas ordnade ispåse och så.. somnade kanske vid 2 eller nåt. illa.
och dagen efter det vaknade jag vid 2 med sjuuka magsmärtor. trodde jag skulle behöva åka in till sjukhuset för jag kunde bara liggas i fosterställning och skrika.. blä.
men somnade efter en ipren.

mådde inte bra igårkväll heller..ont i magen illamående och kände mig bara allmänt olycklig..(?)


idag ska jag iallafall fika på förmiddagen med några fröknar! myys. och sen till min allra käraste syster. mys.
och sedan till IKEA med mami å papi. mys.
imorgon ska jag mysa med Helga, vi ska äta frukost på nåt café opch sedan gå på stan!
Ska bli såå skönt att vara ledig.
Vill bara må bra!

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Du kanske ska ta och besöka farbror doktorn? :S

2008-10-10 @ 15:59:57
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Helga

Jo, jag har också mått så ibland, alltså det med att spy. Det kanske bara händer 3-4 ggr om året... Men det är så konstigt, man mår bra på dagen, sen på kvällen eller natten så mår man plötsligt jätte illa och så spyr man på natten och sen när man vaknar mår man bra igen :S

Jag tror det måste vara matförgiftning eller nåt. För det kan ju inte vara magsjuka, då borde man ju vara sjuk längre.



Men jag hoppas du också tyckte att vi hade roligt i fredags och att jag inte var för bossig :P jag måste sluta säga till hur vi ska gå! hahaha

Vi får träffas snart igen och pyssla :P hihi det hade vart roligt om man kanske kunde sy lite då också :)

Pusspuss på dig och må bra! :D

2008-10-11 @ 21:18:43
URL: http://helgasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0