Hängig

Jag är så trött och hängig.
Var tal om en afterwork men jag ville bara hem.
Hem till soffan, kanske ta en kopp te och njuta av att vara lite ensam hemma.
Sov inte särkilt mycket inatt heller.

Stötte på en vän från högstadiet igår, så mysigt, vi ska ses imorgon och fika eller nåt.
Kul!

Jag tycker så mycket om mina fröknar på jobbet.
Ni piggar verkligen upp mig varje dag.

Ja, jag tyckte nyss hösten var mysig, det tycker jag nog fortfarande, men det där depphängigheten har letat sig fram iallafall.
Fast det är ganska skönt också, att få lov att vara lite deppig, bara. bara vara det lite.
utan att folk ska tycka att man tycker för synd om sig själv, det gör jag inte.
jag vill bara vara lite för mig själv!


Kommentarer
Postat av: Li

Så känner jag också under hösten, att det är skönt att få vara hemma själv ibland. Och jag håller med dig angående fröknarna, ni är så goa :)

2008-10-30 @ 19:24:28
Postat av: Stina

Nämen! Hoppas att ni får den!

2008-10-31 @ 13:37:55
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/
Postat av: Stina

Tack så mycke! Blev faktiskt rätt nöjd själv :)

2008-11-02 @ 08:18:19
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0