Gratis kläder.

Nu mina vänner har jag hittat en sida för klädfantaster.
Gå bara in och bli medlem här

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=89074


så finns det en massa enkla sätt att skaffa poäng om man kan lösa in mot presentkort på Gina Tricot och H&M.
Jag säger inte nej till gratis kläder i vilket fall=)

Här sitter jag btw och väntar på att tiden ska gå.
Ska iväg till svt om ett tag och spela in en scen till stenhuggaren.
Lite nervös men jag tror dte ska gå bra! Ska ju bara vara statist så det borde inte vara så svårt.

Förresten vill jag upplysa om att vi har börjat sälja glutenfri pasta på Fröken Olsson nu.
Är helt lycklig.
Så alla glutenintoleranta,
KOM TILL FRÖKEN OLSSON OCH ÄT GLUTENFRI PASTA.


hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0