Boplats, lägenheter, vuxenliv.

Det börjar bli lite tröttsamt.
Det känns som lägenheter har varit på allas läppar den senaste veckan.
"Jag ska på den visningen" "jag har fått en lägenhet där" "jag har köpt en lägenhet där"
Och jag känner mig lite splittrad.
Jag håller på att leta för fullt, vårat kontrakt går ju ut i mars och dte vore på sin plats att veta vart man ska ta vägen då!

Ingenting känns säkert, Har man någon att bo med? Har man pengar? Kan man tänka sig att bo själv, eller är det ens någon idé att söka andrahandskontrakt?
Men hela grejer gör mig lite deppig ändå.
Jag vill ha en ny lägenhet, men jag trivs här med. Men jag vill så gärna kunna måla om och sätta upp saker på väggarna.
Jag vill gå på indiska och köpa fina inredningssaker.
JA!
snart är det jul och sen är det mars.
jisses.
lite lagom stressigt.

kommer jag få någon rätsida på någonting?
troligen inte.


Jag har iallafall haft en mysig kväll med idol, Li och Carro från jobbet.
Och grattis till nico som klarade teoriprovet imorse!
Du är duktigast ever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0