6 oktober - Höst

Tänker ni på att det är höst?
Jag gör inte det, jag tänker att det är sommar fortfarande och så kom jag på att det är oktober.
Det är ju verkligen höst, men jag tror inte min hjärna vill bry sig om det.
Vi har liksom redan önskat hur vi vill jobbaunder jul och nyår redan.
Och våran chef kom en dag och sa att "ja, nu är dte snart halloween"
Herregud? går tiden så fort?

Jag borde köpa en sådan där stor go stickad tröja så jag kan bli lite höstig.
Men det känns som jag aldrig hinner, jobbar alltid, iallafall de där tiderna som man känner för att gå på stan.
Och inte hinner jag sätta på mig de där kläderna jag vill mysa in hösten med.
Har tänkt på vad fint det är uppe vid vasaplatsen där i allén med alla löver som fallit och solen som skiner, ja solen skiner alltid när jag är päväg till jobbet och regnet faller när jag är ledig.
härligt va.
Idag sov jag iofs alldeles för länge så jag hinner inte gå ut innan jobbet kl.16.
men idag är min sista stängning på en vecka iallafall, skönt, nuöppnar jag imorgon och onsdag istället.

Någon som vill leka med mig torsdag eller fredag när jag är ledig??
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0