22 oktober

Nu är jag så trött verkligen.
Vi hade en grymt trevlig personalmiddag igår på micasa i vasastan.
jobbade till 21 så jag var lite sen in på stället.
Det var grymt kul att få träffa alla på en gång liksom.
Sedan följde jag med in på the queen, fast bara snabbt eftersom jag var grymt kissnödig och ville kissa innan jag kom hem.
Sedan skulle jag vara svt klockan 9 imorse.
Inte fick jag mycket sömn inatt heller.
Varför ska jag inte ens gå in på.
Men nu är jag sådär trött igen, som jag antagligne kommer vara hela denna späckade vecka.

snor en bild av Li sålänge på mig och mandis in action eftersom jag varken hinner eller orka lägga in mina bilder i datorn, men dte kommer!


Kostymprovningen inför morgondagens och 3 novembers inspelningar av stenhuggaren gick bra, jag kommer ju bli dösnygg:p
Tråkigt att man måste vara osminkad, men kul att få ha 30talskläder och 30talsfrisyr!


Kommentarer
Postat av: Anonym

af

2008-12-28 @ 14:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0