Ledig helg

Nu är det söndag igen, och vi har varit och firat farsgubben idag på fars dag.
Trevligt, med god mat och aalt det där.
Fick köra hem, det gick rätt bra men jag är så usel på att växla och titta i döda vinkeln.
Fan, jag kommer aldrig ta körkort, känns det som.

igår storstädade vi oxh det begövdes VERKLIGEN, men det är massor kvar som vi får ta i veckan.
Jag vil att vi ska ha det fint hemmA. JU.

HELGA var här på kvällen och vi lagade god mat, Bifteki (pannbiff med fetaost) med klyftpotatis och tzatziki.
Sedan blev det film, Wall.E och corpsbride.
MYS.

Jag måste bli bättre på dte här att ladda upp bilder. men dom ligger i kameran och jag vill köpa en ny dator först så jag kan spara dom i datorn utan att vara rädd att den ska kraschA inom snart farmtid,'
ja ni vet.

Haft en grym vecka iallafal med after works, filmkväll i frölunda och idol hemma i soffan.

och imorgon ärdet jobb igen.
stängning med mandy. mys,

ja, jag återkommer:p

puss på er

Kommentarer
Postat av: Helga

Hej hej!

Det var mysigt i lördags! :)

Jo, du kan väl lägga in korten på datorn och så tar du bara inte bort dem från kameran, eller?

2008-11-10 @ 15:59:28
URL: http://helgasliv.blogg.se/
Postat av: evelina

körkortet kommer ska du se!

snart bor vi nästan grannar. :P eller iallafall mamma o pappa med er :P hehe. saknar dej. puss

2008-11-10 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0