Hej, det är jag som är shrek

nä, nu är det bannemig helg. Fredag! fredagfredagfredag. åh, så grymt skönt, jag är helt övertrött.
stannade på jopbbet en halvtimme efter jag slutat för jag orkade inte gå hem.
så trött var jag, orkade bara sitta i köket och skratta med Li och Emma.
Fast det var så skönt. Och det är mörkt ute.
Och det är helt okej för mig.
Ge mig all den där julkänlsa, ge mig mycket ljus och GLÖGG!

Jag har inte varit så här välkomnande mot julen sedan jag var liten.
fats jag vet att  den här kylan och skiten kommer jag hata i januari februari.
Men nu njuter jag, inte av kylan men av stämningen.
Jag köpte röda hjärtfiltunderlägg til glas, (Eller glöggkoppar) igår, superfina.
vILL KÖPA GLÖGGMUGGAR OCH EN TILLBRINGARE PÅ ÅHLENS.

äh, ikväll blir det fredagsmys med enchiladas, idol och somna i soffan!

Förresten går det urdåligt med lägenhetersökandet. jag ville så gärna få en visning på grannaras, men nä.
Varför ska dte vara så jävla svårt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0